Geoblog.pl    hubsag    Podróże    Azja    Odkrywanie Laosu....

Odkrywanie Laosu....

Laos
Laos, Luang Phrabang

Odkrywanie Laosu....

wysiedlismy po pierwszej w nocy... Wraz z dwiema amerykankami (z ktorymi spedzilismy cala droge razem), Koreanczykiem (nietypowo bo katolik o imieniu Mojrzesz)i Australijczykiem wynajelismy tuk-tuka (wiekasz riksza) i ruszylismy w poszukiwanie noclegu (budzilismy wlascicieli ;-)) ) Wlasciwie w drugim w jakim ktos nam otworzyl zostalismy cala szostka (przyzwoite warunki i cena)

Spedzilismy tu trzy rozne dni....

Smo miasteczko, byla kolonia francuzska jest cudowne i nie dziwi fakt zainteresowania nim ze strony UNESCO. Mnustwo budynkow kolonialnych i przepieknych swiatyn....

Pierwszego dnia wlasciwie leniuchowalismy nad Mekongiem i spacerowalismy ogladajac budowle, poznawajac Laosanczykow, chwilami zatrzymujac sie przy straganach i sklepach w napojami...

Mikale odnajdywal w budynkach kulture swojego narodu ;-)))

A ja odkrywalem w tutejszych mieszkancach ich nature... Okazalo sie ze sa wspanialymi luddzmi, ciagle usmiechnieci, ciagle pozdrawiaja (sambadiii - jak nasz czesc/dzien dobry), bardzo uczynni i rzyczliwi. Jednym slowem wspaniali!!!

Po poludniu zmienilismy Geusthaus na tanszy i lepszy, swoja droga odnalazl go Mojrzesz i w trojke zmienilismy lokal ;-)))

Wieczorem zaczepil nas Anglik, z ktorym balowalismy cala noc....

Nastepnego dnia pojecghalismy w trojke (z koreanczykiem) do oddalonego o 36km kompleksu wodospadow. Wspaniala turkusowa woda az prosila sie zeby sie w niej wykapac, co oczywiscie zrobilismy na kazdym z poziomow wodospadu ;-))) Orzezwieni ta wyprawa wrocilismy wieczorem do Luang Prabang...