Geoblog.pl    hubsag    Podróże    Azja    turystow jak mrowkow ;-)))

turystow jak mrowkow ;-)))

Tajlandia, Pai

uuu...

nie spodziewalem sie takiego oblezenia tego miasteczka...
Ja przez caly pobyt tutaj widzialem tylko jedna chate mieszkalna!!! same hotele, GH, restauracje, slkepy... Jak sie dowiedzialem 4 lata temu bylo to spokojne miasteczko, a turystka zmienila oblicze tego miejsca...

Ja sam po raz pierwszy widze wiecej turystow niz tubylcow w jednym miejscu... Wlasciwie nie ma co tu mowic o jakims uroku miasteczka... Jedyne odludne miejsce to swiatynia na skale, gdzie nie chce sie turytom wspinac (mi sie chcialo) ;-))), a i sama rzeczka do okola obstawiona przez biznes turystyczny!!!

Wlasciwie to chyba tylko nalezy traktowac to miejsce jako punkt wypadowy w gory, czy... (czytaj relacje z nastepnego przystanku ;-)))

maggiie
maggiie - 2008-03-26 09:22
Czesc Hubi oczywiscie ,ze czytamy i troszeczke:P myslimy o tobie a smsy to Robciu bedzie tobie slal bo jak 1 kwietnia wyjezdzam zamieszczaj wiecej zdiec w miare mozliwosci Pozdrowienia i buziaki Magda i Sylwia U

Remik Ch
Remik Ch - 2008-03-26 14:27
Oj man, wszytskiego dobrego. Jeszcze chwilka i do ciebie moze dolacze. Pozdrawiam:)
remik.

Tomek Śmidoda
Tomek Śmidoda - 2008-03-26 19:47
ja cały czas czytam i wpisów wypatruję, tylko się jakos powoli pojawiaja i z poślizgiem...

r_s_poland
r_s_poland - 2008-03-27 10:30
Hej Hubsagu:) jesli chodzi coi o kase to zrob specjalny wpis. jak każdy któczyta ten blog wpłaci grosza np tyle co ja to napewno będziesz mial upragnioną sumke,

BTW w Chinach możesz liczyc na wsparcie. mamy wolne miejsce w Hotelu w Hong Kongu z widokiem na Victorie 3 4 5 maja lub 2 maja Shanghai albo 28 kwietnia - 1 maja Beijing :)