Geoblog.pl    hubsag    Podróże    Azja    WESOLYCH SWIAT !!!!

WESOLYCH SWIAT !!!!

Tajlandia, Ayuthaya

Juz teraz zycze Wam wszystkim wesolych swiat!!! (nie wiem kiedy nastepnym razem bede przy kompie)

Rodzinnych (czego mi bedzie brakowalo), spokojnych, pelnych milosci i radosci....

I oby pogoda na dyngusa byla przynajmniej troche taka jak tu ;-)))

r_s_poland
r_s_poland - 2008-03-22 11:26
Ja też Tobie życze Wesołych Swiąt , Habby Easter !!!:) mam nadzieje ze jakies jaja znajdziesz , jak nie to wiesz gdzie szukac:) - jakieś 10 cm pod paskiem

Ania
Ania - 2008-03-23 14:14
Tobie rowniez wesolych Swiat!
Swietny czlowiek!!! Nie piszesz wszystkiego Hubercie... skromnys...
Mialam okazje przebywac z Hubertem 2 dni i powiem wam, ze jest niesamowity. Wiem czemu nie pisze wszystkiego; nie ma czasu. Ciegle z kims rozmawia, zagaduje i "imprezuje" pozniej w nocy ;)
Nie napisal tez o pomocy jaka udzielij parce Niemcow. O malo go nie pobili Tajlandczycy. Ale nie dal im naciagnac naszych zachodnich braci na ponad 3000 B. Ostro sie wstawil za Niemcami, a ci tylko go na piwo zaprosili... Pewnie ciekawych sytuacji, ktorych nie umiescil jest wiele, ale moze cos ciekawego dodadza jego kompani z Indii....

Trzymaj sie Hubercie i wracaj calo!!!

Oleńka,Ewa,Rusłan
Oleńka,Ewa,Rusłan - 2008-03-24 20:49
Wesołych Świąt.Śledzimy twoje przygody i trzymamy mocno kciuki za twój szczęśliwy powrót.Oleńka,Ewa i Rusłan

sagnes
sagnes - 2008-05-09 13:29
potwierdzam słowa Ani :-) miałam przyjemność spędzić z Hubertem czas w Indiach i Nepalu - świetny z niego kompan w podróży! no i MISTRZ w targowaniu! :-)