Geoblog.pl    hubsag    Podróże    Azja    Jaipur

Jaipur

Indie
Indie, Jaipur City

coz za zderzenie cywilzacyjne!!!!

Dubaj i Jaipur...... o ludzie!!! gdyby nie Ford, Dizel i inni ktorzy przyczynili sie do rozwoju motoryzacji powiedzial bym ze cofnalem sie o 300-400 lat !!!

Co za zgiel, brak jakichkolwiek regol, smieci, pelno ludzi, na kazdym rogu, w co drugiej kamieniczce, na ulicy, na podwrku, wszedzie gdzie to mozliwe okiekty kultu religilnego; ciagle slychac tylko klaksony i gwar (wlasciwie tgo nie slychac przez klaksony aut, rowerow, motorow, rikszy..., gdyby jeszcze moly, konie i wileblady mialy zamtowane z pewnoscia by pikaly!!! ;-)) ... itd... kto byl wie... kto nie... musi zobaczyc... ;-)) bo ja to polubiem ;-)))

c.d.n.....

cd:)

coż zwiedzalem tam... i .... grałem w crykieta :) zawolaly mnie miejscowe dzieciaki... podobno dobrze mi szlo... ;)
pozniej wsiadlem do pociągu do Delli :)

Magda U
Magda U - 2008-02-13 15:23
Hihihi...niezłe co jak pobedziesz dłuzej jeszcze wiele rzeczy ciebie zaskoczy :)powodzenia na trasie

Pyciu
Pyciu - 2008-02-13 16:11
Cze przyjacielu
Podruzuje z toba czytajac
powodzenia

ania3026
ania3026 - 2008-02-13 21:25
...już wide ten zgiełk i Ciebie wśród niego..Uważaj na siebie i dbaj...a my czekamy na dalsze relacje i więcej fotek...pozdrawiam serdecznie...

Zibbi :)
Zibbi :) - 2008-02-13 23:47
Nu piszy tawariszcz! :)

Indie to ponoc niesamowity kraj - z relacji Pycia, z relacji mojego kierownika i opowiadan klienta ('Indianin' wlasnie) :)
A fakt - bylo wspomniec ze tam lecisz - na swiete krowy rewelacyjnie dziala co?... 'EMASCULATOR'... ekhm...

Ba
Ba - 2008-02-14 09:58
Trzymaj się tam. Jakby co to puść strzałkę i podlecimy do Ciebie wybawić z tarapatów :) I więcej fotek dżiiiii. Ja wiem, że tego bloga czyta mama i siostra, ale zamieszczaj zdjęcia lasek, bo to dla naszych chłopaków jedyny oddech egzotyki! Hihihih.
A juter impreza u Pyciów i ja się zobowiązuję, że jeden galon wypijemy za Ciebie.
Ściskam.

Daniel
Daniel - 2008-02-15 00:38
no widzę, że w Indiach to w ogóle straszny problem z netem... znowu wymowna cisza...
Kolego co z Tobą. Pozdrawiamy.